Pages

Saturday, March 19, 2011

Menghantar Kakak Pulang


rumah akan kembali menjadi sunyi. Kakak Soleh atau dalam blogger dikenali sbg Incik Plankton(IP) suda balek belajar ke Egypt,Mesir(balek sebab citer pasal rusuhan baru-baru nih).
kalau kakak aku ade kat rumah, bosan-bosan mesti aku lepak kat bilik kakak aku. nak online Facebook(FB), mesti laptop kakak aku jadi mangse. Dan yang paling penting,kalau nk letak games ker, lagu ker, music ker(ekk, bukan da sebut ker??), gambar ker, and more kat lam iphone aku mesti kene laptop kakak aku sebab sudah SYNC dengan laptop kakak aku...ermmmmmmm

Perenggan 1(macam laa cikgu suruh buat karangan)
aku bersama parent,kak long&abang long&maisarah, kembar aku bertolak ke KLIA dalam pukul 6pm sebab kak Soleh kene berkumpul di KLIA pukul 7pm. Saat menunggu Flight memang lama banget sehingga aku tidak solat Magrib&Isyak(nasib laa aku seorang musafir dari Terengganu, bleh laa jamak lepas balik nani).. kakak aku bertolak ker egypt semalam dalam kira-kira pukul 12am. Aku memang mengantuk giler semalam tapi aku nk te
ngok gak kakak aku pergi naik flight semalam tapi kak soleh menyuruh agar kami pulang ke rumah sebab kesiankan kami takut mengantuk. T.T

P/S: hope lepas nih tak ade lagi kejadian Rusuhan seperti dulu atau kejadian merisau kami semua. Ya ALLAH, selamatkan lah sepanjang perjalanan kakak ku dan sepanjang sepanjang pembelajaran nyer disana. AMIN......
wajah kegembiraan kak soleh walaupun berat untuk meninggalkan kami


4 comments: